موارد زیر جهت انجام تحقیق های آتی مطرح میگردد :
پیشنــهاد می گــردد که در مورد تقـویت سازه مدیریت روابط و تأثیر آن بر عملکرد مطالعات بیشتری صورت پذیرد.
پیشنهاد می گردد که سازه آگاهی اجتماعی و همچنین تأثیر آن بر عملکرد تحقیـق های بیشتری صورت پذیرد.
تحقیقی در مورد نقش توانمندی های اجتماعی هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان بانک ها انجام گیرد.
-
- تحقیقی در مورد عوامل موثر بر افزایش هوش هیجانی در میان کارکنان بانک انجام شود.
۵٫تحقیقی در مورد نقش توانمندی های فردی هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان بانک ها انجام گیرد.
-
- تحقیقی در مورد نقش هوش هیجانی بر تعهد کارکنان بانک ها در جهت افزایش عملکرد بانک ها صورت پذیرد.
۵-۶ محدودیت های تحقیق
-
- تغییر مدیران شعب در دوره سه ساله می توانـد منجر به تأثیرگذاری بر عملـکرد مالی شعب مورد مطالعه باشد.
۲٫اجرای این تحقیق فقط در صنعت بانک داری و بدون در نظر متــغیرهائی ماننــد تعداد شعب و … انجام گرفته است .
۳٫این تحقیق فقط در محدوده خاصی از بانک های کشور انجام شده و نمی تواند نماینده کاملی از رفتار مدیران در کل کشور باشد.
منابع
منابع فارسی
۱- ابزری ، مهدی . رنجبریان ، بهرام . فتحی ، سعید . قربانی، حسن ، ۱۳۸۸ ، “تأثیر بازاریابی داخلی بر- بازارگرایی و عملکرد سازمانی در صنعت هتلداری"، ،چشم اندازمدیریت،شماره ۳۱ ،ص ص ۲۵-۴۲٫
۲-ابونوری،اسمعیل.سپانلو، هادی، ۱۳۸۴ ،” تجزیه و تحلیل آثار عوامل درون سازمانی بر جذب سپرده بانکی"، دانشور،شماره۱۴، ص۱-۱۵٫
۳-اخوان ، پیمان ، ۱۳۸۳ ، الگو برداری ، ماهنامه تدبیر ،فروردین ، شماره ۱۴۳
۴- آرمسترانگ ، مایکل ، ۱۳۸۵ ،"مدیریت عملکرد راهبردی کلیدی و راهنمای عملی” ، ترجمه :سعید صفری ، انتشارت جهاد دانشگاهی.
۵-آذر ، عادل و مؤتمنی ، علیرضا ، ۱۳۸۳ ، اندازه گیری بهره وری در شرکت های تولیدی به وسیله مدل (DEA)، دو ماهنانه علمی – پژوهشی دانشگاه شاهد، دی ماه ، سال یازدهم ، شماره ۸،ص۴۴٫
۶-آذر،عادل . مومنی،منصور . ۱۳۸۴ ، آمار و کاربرد آن در مدیریت ، انتشارات سمت، تهران ، چاپ هشتم ، جلد دوم.
۷-استوار،صغرا و امیرزاده خاتونی،ماندانا ،۱۳۸۷ ،"بررسی رابطه میان هوش هیجانی ، رضایت شغلی و تعهد سازمانی در کارکنان کارخانه بخش خصوصی در شهر شیراز"،فصلنامه رهیافتی نو در مدیریت آموزشی،سال اول،شماره دوم.
۸-آقایار و شریف درآمدی،پرویز،۱۳۸۵،” هوش هیجانی ، کاربرد هوش هیجانی در قلمرو هیجان “،انتشارات سپاهان اصفهان .
۹-اکبرزاده، نسرین. (۱۳۸۳) ، هوش هیجانی (دیدگاه سالوی و دیگران) ،چاپ اول، انتشارات فارابی.
۱۰-الوانی،مهدی،دده بیگی،مینا،۱۳۸۶،"تاثیر آموزش هوش عاطفی بر کیفیت خدمات شعب بانک ملت"، فصلنامه علوم مدیریت ایران،سال دوم،شماره ۷،ص۲۹-۱٫
۱۱٫بابایی،محمدعلی .،"تاثیر هوش عاطفی بر اثربخشی مدیران"، ۱۳۸۴، تدبیر، شماره ۱۶۶، ص ۳۶-۳۹٫
۱۲-بابائی،محمدعلی .شفائی،نازنین،۱۳۹۱، “بررسی رابطه میان بهره گیری از فرصت های فناوری و عوامل موثر بر آن با عملکرد مالی سازمان از دیدگاه مدیران شعب در بانک ها “، چشم اندازمدیریت بازرگانی، شماره ۱۲، صفحه ۱۷۱- ۱۸۸٫
۱۳-برادبری، تراویس،۱۳۸۴،” هوش هیجانی “،ترجمه مهدی گنجی، انتشارات ساوالان تهران
۱۴-برادران حسن زاده،رسول. نژاد ایرانی،فرهاد. لطف اللهی حقی،ماهرخ ، ۱۳۸۸ ،” بررسی تطبیقی تاثیر معیارهای عملکرد مالی بر تصمیم گیری مدیران بانک ها دولتی و غیردولتی( با بهره گرفتن از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی)” ، فراسوی مدیریت، سال سوم ، شماره ۱۱،ص ص ۲۱۱-۱۸۵٫
۱۵-پاشاشریفی،حسن،۱۳۸۴،"مطالعه مقدماتی نظری هوش چندگانه گاردنر، در زمینه موضوع های درسی و سازگاری دانش آموزان"،فصلنامه نوآوری های آموزشی،سال چهارم،شماره ۱۱ .
۱۶-جهانیان، رمضان،۱۳۹۰، ” بررسی رابطه بین هوش هیجانی و مدیریت تعارض در مدیران” ، (پژوهشگر)فصلنامه مدیریت، سال هشتم.
۱۷- جمالی، فریبا ،۱۳۸۱، “بررسی رابطه نگرش مذهبی، احساس معنابخش بودن زندگی و سلامت روان در دانشجویان دانشگاههای تهران". پایاننامه. (کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی. دانشگاه الزهراء.
۱۸-حافظ نیا، محمدرضا ، ۱۳۸۲ ، “مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی” ، انتشارات سمت .
۱۹- حسنزاده ، رقیه ،۱۳۹۱، “رابطه بین کارآفرینی سازمانی و عملکرد شرکتهای عضو سازمان بورس اوراق بهادار تهران” ، پایاننامه کارشناسی ارشد ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت.
۲۰- حسن زاده.رمضان،۱۳۸۶،"انگیزش و هیجان"،انتشارات ارسباران تهران.
۲۱- حسینی،سید محمود. محمدی،امیرسالار. پیشوایی ،میرسامان ، ۱۳۸۹ ،” راهبرد زنجیره تأمین و . انتخاب سامانه تولید"، مطالعات مدیریت راهبردی، شماره ۲، - ص ص ۱۱۲٫
۲۲- حسینی، فاطمه،۱۳۸۳، “درباره هوش هیجانی چه می دانید؟ “روزنامه همشهری،سال دوازدهم،شماره۲۹
۲۳- خاکی ، غلامرضا . .۱۳۸۷ ،” روش تحقیق در مدیریت” ، انتشارات بازتاب .
۲۴- خائف الهی، احمد علی و دوستار ،محمد،۱۳۸۲ ، “ابعاد هوش هیجانی"، مدیریت و توسعه، شماره۱۸، ص۶۲-۵۲
۲۵- خسروی ، مهدی ،۱۳۹۰،” balance score cart"، به نقل از کاپلان و نورتون.
۲۶- داوود باقر زاده، زهرا عیوضی.، ” هوش هیجانی: ابزاری برای مدیران"،پرتال جامع علوم انسانی، ص ۱-۱۵٫
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۲۷-دانشفرد،کرم اله. وحدانی، کاوه.آغاز،عسل،۱۳۸۹، ” بررسی نقش پیاده سازی کارت امتیاز متوازن در بهبود عملکرد سازمان"، فصلنامه،شماره ۴،سال۲،ص۵۵-۷۲ رهبری و مدیریت آموزشی
۲۸- دکتر اکبر اعتباریان، علی امید پناه، ۱۳۸۷، ” رابطه هوش هیجانی و رضایت شغلی"، اندیشه و رفتار، دوره ی دوم، شماره ی تابستان.
۲۹-دوستار،محمد،۱۳۸۵،"تبیین مدل تاثیر گذاری هوش عاطفی مدیران بر تعهد سازمانی کارکنان با توجه به نقش سبک های رهبری"،رساله ی دوره ی دکتری،دانشکده ی علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس .
۳۰-دهکردی،مهناز،۱۳۸۶،"شناسایی و مقایسه ی ترکیب های سه گانه ی سنخ های جنسیتی زنان شاغل شهر اهواز و شوهرانشان از لحاظ بهداشت روانی ، رضایت زناشویی و هوش هیجانی"،پایان نامه دکتری در رشته علوم تربیتی،دانشگاه شهید چمران اهواز .
۳۱-رابینز، استیفن ،۱۳۸۵ ، “رفتار سازمانی” ، تهران، دفتر پژوهشهای فرهنگی،چاپ نهم .